Informatie over marketing:
Marketing is een veel besproken term, gericht op het verkrijgen van aandacht teneinde daarmee omzet te bereiken. Globaal is onderscheid te maken in een aantal kanalen: 1- Televisie & Radio 2- Post 3- Internet 4- E-Mail
Televisie & Radio: Post: Internet: E-Mail: Opt-in is een term die aanduidt dat een persoon of bedrijf nadrukkelijk te kennen heeft gegeven, e-mail te willen ontvangen. E-Mail sturen aan adressen zonder opt-in te hebben verkregen, is over het algemeen verboden. De mogelijkheid om ontvangst van e-mail te stoppen valt onder de term 'opt-out'. Vele e-mail providers maken het opmaken van een e-mail tot een vak, zowel het visuele eindresultaat alswel het zorgen voor het bij voorkeur niet belanden in de diverse spamfilters van de gerenommeerde providers. Er zijn dan ook legio bedrijven die e-mail versturen als dienst aanbieden. Op het eerste gezicht vaak een dure aangelegenheid, maar wellicht een optie om te overwegen als u op iets grotere schaal gericht marketing wilt bedrijven. |